broderiabstinans

Helt plötsligt vände mitt humör upp och ner och jag visst inte varför. Det var unde promenaden och då brukar jag alltid vara på tophumör, men inte idag. Jag blev irriterad för det minsta M sa eller gjorde. Avskyr mig själv i sådanna situationer, biter ihop för att försöka att inte visa mer än vad jag gjort men då håller jag på att explodera.

När vi kom hem var jag helt slut, rastlös och uppe i varv. Till slut kommer jag på vad det är. Jag vill brodera, men jag har inget att brodera. julgranmattans motiv är klar, jag ska bara brodera dit det jag själv ha ritat men har inte köpt tråd till det än, så det skall göras direkt efter jobbet på tisdag, gah det är ju hur länge som helst tills dess, men så kom jag på att jag ha gratismönster, väv och tråd någonstans. Det kan jag brodera fast jag tycker mönstert är fult, men brodera får jag ju göra!

Vilken tur att jag hittade det! Märks att det var länge sedan jag påbörjade ett nytt mönster för jag gjorde fel och fick ta upp det igen, inte mer än 15 stygn så det var inte så farligt. Dock är det massa efterstygn och det är inget jag jublar över men det är bättre än inget broderi alls.

Nu har pampam blivit på bättre humör igen. Så om jag är sur eller irriterad ge mig ett broderi och vips efter 30 minuter så är det en gladare pampam ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju alltid kul att ha nått att pyssla me:)



Jag fick feber men mår nu lite bättre iaf. Kram

2009-04-14 @ 11:14:56
Postat av: Sophia

Min förra kommentar blev nog anonym pga att mitt namn brukar stå automatiskt så jag tänkte inte på att skriva in de...

2009-04-14 @ 11:16:02
Postat av: Sophia

Verkligen inte, men nu börjar den bli bättre iaf, skönt!Kram

2009-04-16 @ 16:50:20
Postat av: Sophia

Tack snälla du:) Än så länge ska vi bara höra oss för om det finns något företag som kan ta emot mig, ska träffa min coach igen den 30 april så får vi se om hon hittat nått. Även jag ska ta kontakt med kommunen bestämde vi. Kram!

2009-04-17 @ 09:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback