Ny födelsedagskort

För snart två veckor sedan fyllde sambon år och till honom scrappade jag ett kort. Första kortet jag gör till honom. Han borde också få ett handgjort kort om de flesta som får kort av mig får handgjorda nu förtiden. Men det är så svårt att sätta sig och scrappa utan han ser det i förväg eftersom han oftast är hemma när jag är hemma. Men jag chansade, han säger att han inte titta på det jag gör om jag inte visar det för honom.


image89

Som förra kortet jag la in så blev detta suddigt. Jag vet inte om det är kameran som det är fel på eller om jag gör annorlunda än vad jag brukar göra även om jag tycker jag gör likadant. Det får undersökas någon gång. Kameran har börjat få fnatt ibland, så frågan är om den lägger av snart. Jag orkar inte ta om det och ni ser säker lite av det iaf. Om inte så är det  ett hjärta i mönstrat papper i botten av kortet, vänstra sidan är det tre grodor lodrätt, det guldiga föreställer en krona och under den står det grattis

Det är svårt att göra kort till män då jag inte har stämplar och inte känner för att ha blommor på deras kort och vad ska jag sätta dit istället? Jag försöker göra dem personliga. Sambon tycker inte om grodor utan det symboliserar att han är min prins.  

Kommentarer
Postat av: F

Det var jätte fint:) Tack för gratulationerna av min uppsats!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback