Lo

En LO som handlar om lite minne från när farfar fanns vid liv och hur det har varit nu efterråt. En Lo som var jobbig att göra men så härligt att ha lite minnen nerskrivna. Jag använde mig av ett foto som är taget 1985 som jag scannade in och skrev ut för att slippa använda mig av orginalet.

Det är en Lo som gick snabbt att göra förutom blomman som jag har virkat själv, dock ser den inte ut som de virkade blommorna gör i boken så något fel är det på den men jag tycker denna är finare än vad de är i boken :-)


Farfar


Kommentarer
Postat av: Camilla Floweret

Ja lite kreativ frihet måste man ha, tycker din blomma är superfin och dte var nog tur att den inte blev som den "skulle" vara!

Kram från en som just hittat din blogg, finfin var den!

Postat av: F

Hoppas allt är bra!

2008-03-05 @ 22:02:01
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback