Två nya LO:s

Nu har jag fotat de två LO:na som jag skrev om i förra inlägget. Först ut är en LO till min BoM där jag har skrivit om varför jag håller på med scrapbooking. Jag gick efter en skiss som har funnits med i någon av scrapbokking m.m. men den var till 12*12 och jag gör i 8*8 så den blev inte så bra som den såg ut på skissen, det blev lite plåtrigt med alla papprena tyckte jag, men nu tycker jag den ser bättre ut.


scrapbooking

Den andra LO som ajg visar upp här hade jag tänkt skicka in till tidningen Scrapbooking m.m. som också är gjord efter en skiss men senaste inlämningsdatumet efter den skissen har paserat. Den är gjord i 12*12 men var tänkt att jag skulle göra den 8*8 till min BoM men det glömde jag helt bort när jag satt med det, fick så mycket inspiration och idéer av skissen. Min limpenna gick sönder när jag skulle limma, där på av fläcken under ett hjärta. Allt lim kom samtidigt. Vilken tur att jag hade köpt en ny penna dagen innan den gick sönder. Endel av hjärtarna har jag satt 3D-kuddar under för att få mer djup. Jag älskar detta foto på mina "grabbar" de är så fina, så jag ville inte använda mig utav temat vinter, utan några ord från mig till dem, så kanske lo:n ändå passar bättre till ett album till dem än till min BoM?


mina 2 älsklingar

Kommentarer
Postat av: Sodamaze

Jättemysig LO. Blir så fint när du gör sådana vita "streck" på bokstäverna. Vad är det för slags penna du använder till det? (du har säkert sagt det, men man glömmer ju så lätt)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback