Utmaningsrallt i helgen

Det ska bli spännande! Det börjar i morgon bitti klockan nio och då sitter jag antagligen bänkad här och så slutar det klockan tolv på dagen på söndag. Om jag nu finner någon inspiration att vara med, men det hoppas jag. Har inte så många kort att använda mig av och de har inte givit mig den rätta inspirationen men det kanske kommer i morgon. Kom på att jag i värsta fall kan köra ner till stan och framkalla på en timme. Det är sådanna här tillfällen det verkligen gynnar att ha en fotoskrivare hemma! 

Egentligen behöver jag plugga, men få ta det senare i så fall. Tycker jag alltid är upptagen när det är något sådan under helgerna, visserligen brukar jag få reda på det någon dag innan för jag orkar inte sitta vid nätet och leta efter dem utan det sprids med rykten. Vet att det är mässa i Gävle i morgon så jag hoppas att många åker dit ;-) även om det bara är en lite mässa.

Jag ska vara med i en del iaf, där det inte handlar om scrapping utan om bingo. Som går går till så att vi som vill vara med väljer ut 25 ord av 100 och sedan måste vi skicka in brickan så vi inte kan fuska. Sedan under dagen dras det ord och den som skriver bingo först i forumet har vunnit. Så det har jag chans att vinna utan att prestera så mycket. Blir det plugga i morgon så sitter jag med boken framför datorn så jag kan hålla utkik under dagen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hm vad går det där "rallyt" ut på egentligen?
Hoppas ni har haft en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback