scrapbooking m.m.

I dag fick jag tidningen Scrapbooking m.m. tidningen har gjorts om till att ges ut varanan månad i stället för att ges ut varje månad med förklaringen att då blir tidningen bättre och kommer också bli fler sidor per tidning. Jag tycker dock inte att de lyckades med något av det ovanstående. Jag är riktigt besviken! Jag som tycker att alla nummer har varit mycket tilltallande och inspirerande. Men detta nummer var allt stelt och tråkigt även om LO:na är fina. Tjockt var inte nummret alls, det var lika många sidor som alla andra nummrena jag har fått. Jag hade inte förväntat mig dubbelt så tjock men tjockare än vanligt. 

Jag hoppas verkligen att jag ska tycka att nummret är bättre när jag läser det. Men inspirationen brukar flöda bara genom att titta i tidningen.

I helgen är tanken att vi ska ta och röja iordning på kontoret så då kan jag scrappa igen men inspirationen försvann på grund av tidningen. Så tråkigt. Jag får nog ta och leta upp de gamla nummrena, de dyker nog upp när vi städar här inne. Att se alla mina scrapsaker igen kan nog få igång lusten att scrapa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback