Lite nya LO:s

Lite "gammalt" som har legat ett litet tag. Först visas en bild på  Min inspiration & idé bok. Här skriver jag upp det mesta som har med scrapping att göra. Den är gjord redan i januari i år med har inte blivit av att jag fotat den förrän nu. Fundera på att sätta dit lite band i "ringarna" men jag har inga färger på banden som passar.


image42

Lo:n som följer scrappade jag förra helgen. Jag blev riktigt nöjd med den. Så svårt att scrappa bilder som är så röriga som dessa (var ju inte så smart att städa innan jag fotade, jag brukade inte ha så här rörigt. Papperskorgen står på bordet pga att Bänder var på besök, han älskar att tömma den). Jag hade ingen idé om hur den skulle se ut utan bara satt och klippte lite och vips så hade en LO växt fram. Det är inte ofta jag gå tillväga på det sättet,  har nog bara gjort det någon enstaka gång innan. Oftast ritar jag en skiss eller leta upp någon som jag följer ganska flitigt, försöker lära mig att försöka lämna skisserna och våga mig på annat.


image41
1:an i Växjö

Nästa Lo är jag med i en tävling som scraphuset håller i. En skiss som man skulle inspireras av. Jag blev riktigt nöjd med denna. Så pass att jag har den framme så jag kan titta på den när jag scrappa ;-). Den är scrappad i 8*8".

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback