Äntligen kan jag visa en ny LO!

Första LO jag scrapat sedan januari i år. Blev dock inte så nöjd med den. Kan börja med rubriken där jag skulle ha tag på glitterlim men det hade inte Panduro kvar som jag ville ha och de som fanns stog det inget om de var syrafria så jag köpte istället lösglitter (kommer aldrig mer köpa det!). Glitter överallt förutom där det skulle vara. Jag gav upp och därför blev det inte glitter på hela bokstäverna. Tanken var attt lite blått kunde få lysa igenom men inte så mycket!

Det andra som jag själv tycker ser lite kontigt ut är alla orden som sitter på ena fotot, försöker dölja den hemska bakgrunden och det var det bästa sättet jag kom på. Annars är jag ganska nöjd med den.



Puppy dog
Puppy dog

Lo:n är med i en tävlig, tror ju inte att jag kommer vinna, det finns betydligt finare som är mina konkuranter, men det var en sporre att komma igång igen och det som räknas.

http://www.minneskatten.se/ kan ni se andra LO:n som är med och tävlar och hur skissen ser ut som vi skulle inspireras ifrån. Skissen finns under rubriken Tävlingsdags som är skriven den 30 april. Och min LO plus tre andra finns under rubriken Bidrag till tävlingen som är skrivet idag. Det finns yterligare några stycken LO som är med i tävlingen i andra inlägg och fler kommer antagligen dyka upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback