Två kort

Jag har suttit och scrappat lite kort och i helgen har två kort fått nya ägare så jag tar och lägger in dem här. Tidigare tyckte jag att det var svårt att göra kort, men nu har jag fått in snittet ;-)

Första kortet var till Mathias syster och sambo.

Grattis till er dotter

Materiallista: Papper: Bassill, Crate paper. Stämpel från Panduro. Storken är utstansad med QK. Brads: Making memories. Chalk: Chestnut Roan. Band. 



Det andra kortet som har fått en ny ägare är ett födelsedagskort. Råttan är en bild från mina broderier. De fungerar lika bra att rita om och använda när man scrapa.

Grattis kort till pappa

Materiallista: Papper: Bassill, Chatterbox.Torrchalk. Pennor: Vit: sofflé. Svart: Zig millennium. Chipboard: heidiswapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback