Nya LO:s- lördag, 17 februari

Nu så ska ni få se de senaste LO:s jag har gjord som jag i tidigare inlägg har skrivit om den första skickade jag in till en tävlig på www.magdas.se där man skulle scrapa en bild med betydelse och var tvugna att använda ett mönstrat papper som finns med i deras webbshop. Jag kom då på ett foto direkt som skulle passa. Fotot där Bänder och jag sitter nära varandra. Jag har innan varit livrädd för hundar är iofs ganska rädd fortfarande men inte för Bänder. I journaligen (som finns skrivet på hjärtat) berättar  jag om att jag aldrig trodde att jag skulle sitta så här nära en hund och inte att jag skulle kunna ge kärlek till en hund. Berättar även att Bänder betyder mycket för mig att han få mig att må bra och med honom som sälskap så stressar jag mindre. Hmm jag kommer inte riktigt ihåg mer vad det var jag skrev. Det ligger nerpackat så jag kan inte ta och titta efter. De flätade papprena symboliserar vänskap, hjärtat för kärlek och färgerna för harmoni, lugn och trivsel. LO:t ingår i min BoM och är gjord i 8*8

hundrädsla
Hundrädslan som bortblåst

Den andra LO:n jag har att visa upp är en dubbel som är en kort sammanfattning av året 2006. Den ska ingå i albumet som bara innehåller sammanfattningar av åren. Den är gjord i 12*12. Jag har använt mig av akrylfärg som bland annat som fotomattor. Det vita runt LO:terna är sytt med symaskin.
år 2006_1

År 2006_2
Året 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback