Ny LO, Sovrum

En Lo som har legat ett litet tag då jag har funderat på om jag skulle ha två lite större hjärtan på men jag bestämde mig för att det fick vara. Jag kom på nu idag att jag inte har hållt mig till de "regler" jag skulle ha med i albumet om vår trea, jag har brytit mot att ha mönstrat papper som bakgrund, jaja, orkar inte göra om den. Får väl hålla mig till att ha titlen på samma sätt iallafall. Blev ganska nöjd med den, förutom biten där titel och doodlingen är.


sovrum

Materiallista:
Papper: Bazzill: Splash
                Dreamstreet paper LLC: Nostalgic: Remiiniscent
Penna: (svart) Zig millennium
               (vit) Soufflé
Chalk: french blue
             chestnut roan
Torr chalk
Brads: Panduro
mönstersax

Kommentarer
Postat av: Sodamaze

Verkar som om du kommit igång med scrappandet igen!
Jag var på Netto häromdagen och handlade lite smått o gott, bl.a. skärunderlägg, kniv (fast jag hade redan detta) metallicpennor, canvastavla och handgjorda papper. Vet inte hur kvaliteten är men det var superbilligt!
Sista dagen på kursen imorgon sen hoppas jag få lite tid till att scrappa.
//Kram

Postat av: Sandy

vilken jättefin LO! Välarbetad fin text, lite rolig! Andra fina verk oxå på sidan, pyssla i frid!

2007-09-08 @ 23:35:52
URL: http://aldrigutanpennan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback