Fotografier

Av en slump så hittade jag ett gäng fotografier (50 stycken) som jag har glömt att jag har framkallat. Framkallade dem i början av sommaren om jag inte minns fel. Hur kattsingen kan man glömma det? Där fanns ju naturligtvis massa med fotograifer att scrappa och jag som tycker att jag inte har haft några kort att använda mig utav. Men min lilla låda med de gamla korten har jag tagit en titt idag och fann två kort som jag hittade inspiration till. Så ikväll har jag suttit och scrappat.

Men vad passar inte bättre med att vi ska åka till en stor scrapaffär imån? Så passande, "nya" kort och nytt material som jag kan använda mig av. Det som är felet nu är att skolan dra igång på måndag och då blir det mindre tid att scrapa, så typiskt nu när jag verkligen känner att inspirationen börjar komma tillbaka helt.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Som scrappare så har man så mkt i huvudet att det är fullt förståeligt att man glömmer bort en del saker! :-D

Postat av: Sodamaze

Hoppas du gör många fynd idag! Hade varit kul att följa med men det får bli en annan gång och då med den stora plånboken =)

2007-08-31 @ 12:48:40
URL: http://sodamaze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback