Kuddarna är färdiga! :-)

Äntligen är kuddarna helt färdiga! Sydde ihop dem idag.

115610-13

Idag har jag haft en lät migrän hela dagen. Den började när jag satt med kuddarna, när jag var klar med dem så tog jag en alvedon och gick och la mig, sov nästan en timme, men migränen satt i fortfarande i när jag vaknade :-( Så det har  inte blivit något vetigt gjort idag. Jag har haft ett sådant sug på att scrappa, det var länge sedan, men jag klarar inte av det idag, så jag är sur. 

Förkyldningen börjar avta lite. Jag måde som sämst i fredags, då jag satt med skoluppgiften, det blev inget bra men jag skickade in den så får väl se vad läraren säger. Hon är "hård", men den bästa läraren jag har haft, och jag tror inte att jag klarade uppgiften, jag var inte nöjd med den alls.  

Igår broderade jag nästan hela dagen, en liten stund scrapade jag, men inget är färdigt än. Och så tittade vi på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback