En ny LO är klar

Nu har jag äntligen fått klar en LO som jag har hållt på med länge. Eller allt utom journalingen är klar för det gick inte få in allt på en dubbel som jag ville ha med, journalien får vara på en tredje sida. Jag blev ganska nöjd med denna men det finns en del missar i den... ni lär ju se dem så jag kan ju lika gärna skriva dem som syns tydligt ;-) "t" är åt fel håll, det är ett "f" jag råkde ta och vända det upp och ner "ä" är också fel det är egentligen ett "g" som jag trodde var ett "a" :-o men jag orkade inte bry mig om att göra något åt det så det får se ut så. Jag lär väl mig någon gång att ta rätt stämplar, var min sambos komentar, eller kanske jag inte ska sitta sent på kvällen och scrapa. Under fiskarna står det "stjärntecken" det syns i verkligheten.

Mitt stjärntecken och stjärnbild

Mitt stjärntecken & stjärnbild


I förgå ringde gubben från företaget som jag har beställt ifrån och sa att han hade gjort fel.. och har nu postat min order och även skickat med en mösterbok som plåster på såret :-) så han sa att det borde komma antingen på måndag eller tisdag. Jag tror det kommer på måndag. Längtar. Första gången man vill att en helg ska gå fort.

Nu har jag gjort mitt val av kurs till våren, det blev "förskolebarns lärande i matematik och svenska".  En ny kurs här på universitetet så jag hoppas den är bra, kan ju inte fråga någon vad de har tyckt om den :-( men jag är intresserad av både svenska och matte. Jag har läst lite om det i inrikningen men behöver mer om det. Den kursen jag annars hade tänkt läsa, specialpedagogik, där ingår också lite matte och svenska. Det som jag inte riktigt tycker om med den kursen jag har valt är att det ingår litteraturvetenskap, vad ska jag har för nytta av det? Min sambo har läst det och det var så löjligt, sitta och anolysera böcker vad författaren tänker m.m. Bara massa man kan hitta på och filosofera om. 

Kommentarer
Postat av: Sandy Nilsson

Vilken fin LO, jag är också fisk..hehe... många kreativa är visst det! Eller kräfta. Vad fint att du gjorde stjärnbilden också, jag har broderat den på min o sambons kuddar, då vi båda är firrar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback