Den första svenska scraptidningen är här!!

Idag kom den första svenska scraptidningen i brevlådan! :-) Jag hade inte så stora förväntningar av tidningen eftersom jag inte har tittat i någon så noga, jag har bara bläddrat lite i några utlänska i affärer innan och då upplevde jag att det var väldigt mycket reklam i dem och mycket text och även en del bilder på LO:s. Men jag tycker den svenska tidningen verklar vara mycket bättre! Med mycket bilder på LO:s, vilket som är jätte kul! Att finna inspiration i dem. 
 
Jag har bara änså länge tittat på bilderna i tidningen och många idéer har väckts. Ser redan nu fram till nästa nummer kommer ut! Hmm jag som hade tänkt plugga en del i helgen, blir kanske ändringar på det, sätter mig och läser tidningen istället och scrapa. Jag orkar inte plugga längre stunder heller, får ont i huvudet fort, kanske skulle avvakta med att plugga tills jag har varit hos optiken och fått nya glas. Problemet är  att det kommer dröja minst en och en halv vecka och så länge kan jag inte avvakta med pluggandet. Får väl köra på så gott det går.

Det blev lite scrappat igår, jag gjorde klart texten om mitt stjärntecken. Inget som jag kommer att lägga upp här, jag blev inte nöjd med den. Den består av mest text och så finns det två fiskar på. Enkel och tråkig.

Nu ska jag ta och gå ut en sväng med Bänder, det blir nog ingen lång promenad idag eftersom det blåser, fast inte så farligt som jag trodde det skulle gör, tur är ju det. Dock tror jag inte att Bänder tycker om blåsten för när jag satt vid datorn innan så hörde jag att han hittade på något men jag gick inte och tittade men när jag väl kom ut så hade han flyttat en av sina filtar och låg och bet på benet. Filten brukar han ha liggande framför den franska balkongdörren så han kan ligga där och titta ut. men nu låg den ca 3-4 meter från dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback